KENNER THE SHADOW FİGÜRLERİ

Kenner Figür

The Shadow ( 1994 ), keyifli bir macera / süper kahraman filmiydi. O dönemler televizyonda denk gelip izlemiştim. Filmi hatırlamak isteyenler için minik bir giriş yapalım.


Konusu : Uyuşturucu satıcısı Lamont Cranston (Alec Baldwin), günün birinde Tibetli bir rahip ile karşılaşır ve ondan eğitim alır. Eğitim sonunda zihin kontrolü konusunda uzmanlaşır ve farklı güçlere sahip olur. Gündüz New Yorklu bir çapkın olarak hayatına devam eder. Geceleri ise kötü karakterlerle savaşan Shadow adında bir süper kahramana dönüşür. Dünyayı ele geçirmek isteyen Moğol asıllı kötü karakter Shiwan Khan, şehri havaya uçurmak için bir atom bombası hazırlar. Bunu fark eden Shadow, dünyayı kurtarmak için harekete geçer.

Filmden görüntülere de kısaca yer verelim ve figürlere geçelim.




Figürler

Figürler 1994 yılında Kenner tarafından piyasaya sürülmüş. Her zaman olduğu gibi Kenner güzel iş çıkarmış. Yılına göre figürlerdeki detaylar oldukça hoş. O yıl yayınlanan tanıtım reklamını da paylaşalım.



Ülkemizde o dönem, oyuncakçılarda bu figürlerden birkaçına denk geldiğimi hatırlıyorum. Karakter figürlerinden Transforming Shadow / Lamont Cranston koleksiyonunuza eklemek için iyi bir seçim olabilir. Karakterin üstün kıyafet giydirip, kendim dönüştürmeyi hep sevmişimdir. Yanında verilen silahlar eline pek oturmuyor. Büyük yapılmış. Bu açıdan eksi bir yönü var. 

Kötü karakterler içinden ise Shiwan Khan figürü alınabilir. Zırhını üstüne giydirebiliyorsunuz. Araçların da hepsi birbirinden güzel. Ancak benim favorilerim Mirage SX -100 ve Thunder Cab oldu. Gerçekten şık yapılmışlar. Rafınıza koyduğunuz zaman, film içinden sahneleri hatırlamanıza yardımcı olabilirler. Bir de eski arabaları seviyorsanız, sizin için daha keyif verici olacaktır. 

Fotoğrafları netten toparladım. Neler varmış şöyle bir göz atalım.

Lightning Draw Shadow


Ninja Shadow


Ambush Shadow


Transforming Shadow / Lamont Cranston


Electronic Bullet Proof Shadow 


Shiwan Khan


Mongol Warior


Dr. Mocquino



Araçlar

Shiwan Khan Serpent Bike


Nightmist Cycle


Mirage SX -100


Thunder Cab








Serkan Yasin


















Yorumlar