KIZILDERİLİ DIORAMA ÇALIŞMASI

  


Yeni bir mini diorama çalışmayla karşınızdayım. Elinizdeki figürleri değerlendirmek ve güzel arka fonlar oluşturmak istiyorsanız, böyle çalışmalar yapabilirsiniz. Böylece figürler rafınızda daha güzel görünecektir. Diorama içinde Bullyland markasının yerli figürünü kullandım. İsterseniz ölçeği büyütüp, başka çalışmalar da yapabilirsiniz. Bu tamamen sizin isteğinize kalmış. 

Yuvarlak bir tahta / çaydanlık altlığı ile zemini oluşturmak istedim. Üstünde şekil vererek kullandığım straforlar yer aldı. Straforu tutkal ile yapıştırdım ve 1 saat bekledim. Sonrasında Art Deco marka rölyef macunu ile zemini kapladım. Yine 1 saat aradan sonra Tamiya toprak rengi zemin boyasıyla alana renk verdim. 

Boya kuruduktan sonra zemine tutkal sürdüm ve üzerine toz çim yaydım. Bunu yaparken minik bir dondurma çubuğu veya kulak pamuğu kullanabilirsiniz. Çimler yapıştıktan sonra üzerine saç spreyi sıkmanız gerekiyor. Böylece çimler üfleseniz de, sallasanız da yerinden çıkmıyor. Hem de doğal görüntüyü kaybetmemiş oluyorsunuz.

Elimde bulunan ve tutkal ile yapraklarını sabit hale getirdiğim ağacı da zemine ekledikten sonra, bir müddet kurumaya bıraktım. Siyu / Kartal Tüyü adını koyduğum yerli figürünün önüne, yanmış odun parçaları ve etrafına da mini taşlar yerleştirdim. Odunları kürdanları boyayarak ve is efekti vererek yarattım. Bu da sahneye farklı bir canlılık kattı. Minik dokunuşlarla elinizdeki figürleri sergilenecek çalışmalara dönüştürebilirsiniz. 


Yeter ki, her zaman hayal etmeye devam edin...

DIORAMA YAPIM AŞAMALARI













MİNİ DIORAMADAN KARELER




Indian Diorama

Indian Diorama
Kızılderili Diorama Çalışması





Serkan Yasin


Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Abi bana da yapacaktın birtane, bekliyorum yardımını. Eline sağlık fikir de çok güzel.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder