RETRONODON'A DAİR



Gazetecilik bölümünde eğitim aldığım yıllardan ( 2004-2008 ) beri, sürekli araştırma yapan ve yazı yazmayı seven bir insanım. Elbette, bu araştırma hevesi sadece lisans yıllarımda ortaya çıkmadı. İlkokul, ortaokul ve lise yıllarımda da okumayı çok severdim. Hikayeler, romanlar, dergiler, çizgi romanlar ve anı yazıları hep hayatımın bir parçası oldu. 

Eskiden günlük tutardım. Şimdi daha şanslıyız. Dijital dünya sayesinde, yazdıklarımı paylaşabileceğim bir kitleye ulaşıyorum. Bloggerlık geçmişim aslında daha eski. 2012 yılından beri farklı bloglar altında yazılar yazdım. Bunun dışında Kuzey Kalesi adlı forumda ( Koleksiyonerlerin yer aldığı bir forumda ), aksiyon figürleri hakkında inceleme yazıları yazdım. Keyifli günlerdi.

Şimdi yeni bir blogla, kaldığım yerden yazmaya devam etmeye karar verdim. Retronodon ismi, "retro" yani eskiye dair ve "don" bazı dinozor ve sürüngenlerin isimlerinin sonuna gelen ekten oluşuyor. Dimetrodon, iguanodon, pteranodon gibi canlıları buna örnek verebiliriz. Don, diş anlamına geliyor. Böylece yeni bir dinozor türü gibi oldu. Eskilere meraklı bir tür. Kitap, çizgi roman okuyan, figür koleksiyonu yapan ve geek konulara meraklı bir tür. 

Bu blogda, hobi ve kültür alanında yazılar paylaşacağım. Eski filmlere, çizgi filmlere, anılara, figürlere, çizgi romanlara, kitaplara ve el emeği - göz nuru maket / model çalışmalarıma, custom figür işlerime yer vereceğim. Geek sohbetleri sevenleri de memnun edecek bir blog olsun istedim. Umarım keyifli paylaşımlar yaparız. 


Serkan Yasin



" Okumayı sevmek, hayattaki can sıkıcı saatleri güzel saatlerle değiştirmektir. "  

                                                                                                                       Charles de Montesquieu

Yorumlar